درباره من
 
درباره وبلاگ


گرایران زمین بختیاری نداشت گمانم که از بخت یاری نداشت
آخرین مطالب
پيوندها
  • راهنمای گردشگری استان لرستان
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلعه درویش سرای من و آدرس mehdi2000.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 84671
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

قلعه درویش
بختیاری




درباره من : ایل من افتخار من من ایرانی ام ز ایل بختیاری ام وارث این آب و خاک خسروانی ام همچو شیر پاسدار آزادی و ازادگی ام خار دیدگان خصم ایران و ایرانی ام زبونی دشمن بود میراث آبا و اجدادی ام من ایرانی ام ز نسل پارسی ام ز ایل بختیاری ام ایلی که خاک دیارش ز جنس بهشت است آب چشمه سارش ز جنس زمزم است ژرفای زمینش ز جنس طلاست طبیعت بکرش ز جنس حیات است استواری زرد کوه و کوهرنگش ز جنس مقاومت است عیار هفت و چهارش از جنس کیمیاست من ایرانی ام ز نسل اریایی ام ز ایل بختیاری ام فتح قندهار و شکست اسکندر دوران حماسه آزادی خواهانش و رهبری مشروطه خواهان سربداری دلیرانش همچون شیر علیمردان خوشا سردار مریم ان تک تیرانداز با ایمان سپهداری شجاع ز نسل زنان دفاع ز ملک و جانفدای در ره ایران سینه ستبری و افراشتن درفش کاویان بود خصایل نیک آن شیر دلان تاریخ بر خویش بالد به این ایل در جهان آن هم لطف اهورا به کهن ایل بختیاریست اهورایی که جز او پناهگاهی دگر نیست



فونت زيبا ساز

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 16 / 5 / 1393برچسب:, :: 12:1 ::  نويسنده : مهدی سلطانی